torsdag 11 december 2008

Sexton veckor.

16 veckor gjorda

Torso:93,5
Midja:87,0
Stuss:96,0
Lår:57,0

Jag fortsätter att ge mig själv frikort under helgerna skillnaden mot förut är att jag börjat helgen någon gång under onsdagen. Cola Light är tillbaka i mitt liv.... och jag kan som vanligt inte kontrollera något när jag sätter i mig 4 liter på en dag... Varför börjar jag med det igen? Har inget svar förutom att det är gott och att jag kan inte säga annat än att jag mår bra när jag dricker cola.. det är det mest ärliga svar jag kan ge tror jag. Nu har jag iof inte druckit sedan i Söndags och jag ska inte göra det något mer förrän...tja aldrig tror jag var orden jag sa.

Positivt är dock träning, och oftast stora delar av veckorna där jag sköter mig, jag känner att jag blir starkare genom min "gymning", dessutom är jag förbi mitt första delmål: att springa 5km på 25 minuter, ligger just nu på 23,57 och ska inför nästa mål ned till 23. Slutmålet är har jag bestämt 19 minuter, då slår jag lillebror (fast han springer iof ute...) och iaf ned till 21 innan våren för att då försöka slå samma rekord ute. Jag försöker ligga på 5 pass i veckan och det går om man vill (och inte är bakis på lördagen) två springpass och tre styrketräningar.. oj klockan går nu är det lämning... cu

Jag har inte mycket att säga... bara det att jag håller på att förstöra allting med att ge mig själv frikort under helgen där jag tydligen kan äta och dricka vad jag vill, cola, glass, tårta... fat boy here I come again... Dessutom har jag utökat helgen till att börja på onsdag kväll. Jag tror faktiskt inte jag lyckats äta en enda måltid enligt Itrims knytnävsmodell...

Enda lilla lilla positiva är ju då att jag tränar, men det börjar också bli tråkigt... f-n f-n också!!