torsdag 2 oktober 2008

Sex veckor gjorda

Idag är första dagen på vecka sju, mätning...

Torso:96,5
Midja:93,5
Stuss:101
Lår:62,0

Helt ok vecka, har varit riktigt trött vissa dagar och känt att det inte finns några krafter kvar men jag tänker kämpa på. Viktmässigt är det ju fantastiskt att jag sett min första 70:a på säkert 7 år (tror jag). Jag vet fortfarande inte riktigt hur mycket jag vill gå ned men jag har mitt kortsiktiga mål inställt på att göra dom här 10 veckorna, vi får väl se vad Itrim tycker om det. Jag skulle ju vilja gå ned 10kg till (-70) men jag vet inte om det är realistiskt. Vad jag MÅSTE göra är att komma under ett BMI som är klassat som övervikt och det är väl mitt starkaste argument i en diskussion med Itrim för att fortsätta, idag är det möte och vi får se vad dom säger. Slut.