torsdag 30 oktober 2008

10 veckor gjorda

Äntligen...10 veckor är över

Torso:92,3
Midja:85,5
Stuss:95,5
Lår:56,0

Då så! Ett bra resultat trots att jag klev ur spåret för första och enda gången i lördags med mina fem öl, detta till trots så gick jag faktiskt ned de kg jag hade förväntat mig för veckan. cm-måtten var också över förväntan måste jag säga. Veckan som sådan var riktigt jobbig...jag var hungrig hela tiden och jag stod mer eller mindre still i 4 dagar viktmässigt men jag tycker det gick bra ändå... Nu är det dags att börja äta men först ska jag på något slags coachsamtal på itrim först. Därefter måste jag stoppa i mig någonting riktigt tycker jag. Hur som jag är givetvis inte färdig iom med det här men för mig så har en stor sten som jag rullar upp för berget varje dag blivit ganska mycket mindre : )