torsdag 30 oktober 2008

SLUUT SLUUUUT SLUUUUT

Tjolahopp jag har nu bränt av den 10 veckorsresa jag började den 21 augusti och det känns riktigt skönt att den fasen är över, något urlakad men jag har under den här tiden faktiskt gått ned 25,2 kg...sug på den. Och även om jag givetvis vet att detta bara är första ronden för ett sund leverne så tänker jag faktiskt suga på den karamellen lite
För det känns otroligt bra att jag har inte bara tappat 25 kg, det har försvunnit nästan 22 cm runt midjan, sanslöst!! När jag ställer mig med måttbandet runt midjan och mäter så ser det helt sjukt ut jag fattar inte att jag faktiskt var så stor förut.

Nu är det dags att börja äta men först ska jag till Itrim där jag hoppas att jag får lite tips på hur jag ska göra... ska jag ligga kvar på varierat en stund som en övergångsfas eller sätter jag igång och börjar äta direkt. En sak är hur som helst helt klar, nu är det dags att börja styrketräna för jag tror att jag tappat riktigt mycket i muskler under den här tiden och det är väl ok eftersom jag tappat saker att bara på men jag har nog tappat lite mer än så tycker jag när jag tittar på mig själv. Men det ska faktiskt bara bli kul i jämförelse med att köra Snabbt men Enformigt.

Slut för nu från en 26% mindre kille
BOKKA!!